-1792-

Skrev ett inlägg igår men det kom aldrig upp tydligen. Kommer inte ihåg vad jag skrev heller så det var nog inte så viktigt.
Still no voice. Eller ja, jag låter som något läskigt, hest i en skräckfilm. Mamma säger att det går över fortare om jag försöker prata men jag vill inte prata. Det känns konstigt, låter konstigt och tillomed min mamma skrattar. Haha..
Så idag ska jag använda min skräckfilmsröst, äta pankakor, dricka te och sitta i soffan. Feel free to skicka ett sms eller 45 men ring för fan inte. Ni skulle ha väldigt roligt men mitt självförtroende skulle sjunka rätt fint. Nejdå, men jag känner mig socialt handikappad när jag inte kan prata med människor så smsa, facebook, whatever.
Nu ska jag äta.
-
Godnatt höll jag på att säga. men ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0