-9824-

Te och skorpor en lördagskväll. I tystnad såklart, jag har ju inget val. Men jag klagar inte, jag vet iallafall att det är många som gärna hade haft med mig ikväll och det känns bra även fast jag vet att jag missar saker då.
-
Men jag låter början på en tavla växa fram till ljudet av Melissa Horn istället, det tar mina tankar långt från dig och långt från verklighetens gråa toner.
Jag vill leva för dan och inte låta natten sluka mig mer och mer, jag vill vara vanlig vad nu det är.
Som vanligt tar det tid för mig att skriva. Lägga tyng på ord är jag bra på, därav väldigt få ord på väldigt lång tid.
Jag skulle förstå om du ändrade dig och vände om. Men jag blir bättre med tiden om du har tålamod med mig. Jag försöker vara enkel men ingenting med mig är enkelt. Men jag försöker så bra att du inte en ser djupare när jag visar dig, du viftar bort det som är obehagligt. Det som är för naket, för sant.
Jag är glad, det har nog aldrig gått så bra för mig som nu. Men jag tänker iallafall och jag skriver, mycket. Jag förstår inte för jag mår så bra, allt bara flyter på det där sättet jag aldrig trodde att det skulle göra.
-
Sneek peek på vad jag gjort ikväll. cambild, jag vet, de suger.
-
-
Whitesnake – Fool For Your Loving
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0