-44-

Föreläsning med namnet 'från hedendom till kristendom' kan inte varfa gjord för att man ska vara vaken. Jag är så trött. Sov tre kvart för länge imorse och träningspasset på två och en halv timme direkt efter gjorde mig inte piggare. Om ni ville veta för sjuhundraelfte gången så blev Jesus korsfäst vid 35 års ålder. Sen dess har det varit kaos i sisådär 2012 år snart då. Jag bryr mig så lite om religion att jag mycket väl kan ha fel. Jag är ateist, verkligen. Jag har absolut ingenting emot religioner och om folk trivs med att tro på sin gud eller sina gudar så varsegod, bara jag slipper vara en del av det. Jag tycker om att vi har en lag som gör att jag får tycka som jag vill. Nu är jag helt slut i huvudet. Tack och hej.
-
-
Som vanligt stulen av lolzombie.com.

Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

Godmorgon hihi, ska du se julkalendern idag? :'D

2011-12-01 @ 06:40:11
URL: http://haidisblog.se
Postat av: Bodypalace

jodå, jag hade nog iaf tyckt det var intressant haha :P

2011-12-01 @ 09:01:47
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0