-42-

-
Idag har jag skrivit. Så där som jag gör när jag har saker jag behöver säga men som jag pratat så mycket om att jag inte kan säga det längre. Allt är så personligt och vackert men tänk om jag kunde göra något vettigt någon gång. Snart har jag kollat på samma bild med olika redigeringar så jag blir blind. Svartvit, färg eller lite matt. fan..
-
När jag klev av bussen idag så kände jag en lukt, en lukt av vinter. Jag har svurit över vinden som helatiden får mitt slitna hår att leta sig in i munnen och ögonen men just då. Just då när jag kände den där lukten, då gjorde inte vinden så mycket.
-
Tömt mig själv, men inte här.
Jag vill ha rött hår med blonda toppar precis som den här tjejen, äkligt bra blogg har hon också, kolla den hääär.
NI MÅSTE KOLLA DEN, JAA!
-
Mer gossip girl för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0