-30-

Tre saker jag reflekterade lite över igår.
-
1. Jag skulle ha filmat mig själv när jag tvättade håret.
Heh.. Mitt löshår avled, dog, gick i maskin i lördags på Hardcore superstar. Såå, när jag igårkväll kände att jag ville nog ändå ha mitt löshår idag så gick jag och skulle hämta det där det hade legat sen i lördags. Tittar på håret, börjar galet leta efter hårborsten, hittar den inte, plockar upp det, som en gång var väldigt fint hår som nu ser ut som en långhårig igelkotte, och granskar skadorna lite nogrannare. Vet att jag har en kam, börjar försiktigt, försiktigt försöka reda ut äcklet. Inser väldigt fort att ''Nej, det här går inte.'', ''JA! jag tvättar det!'' Visst det var väl en vettig tanke, men kanske inte den tiden på kvällen, jag lyckas på något vänster blöta ner hela mig, hela badrummet och allt jag hade på kroppen. Men lika glad för det är jag, men gladast är nog räven, eller hur var det? Iallafall, nu hänger det längder av hår i hela mitt badrum, yes! Jag undrar när jag ska börja använda den hjärna jag har.
-
-
2. Blogglänkar.. Jag länkar min blogg lite då och då på facebook och sådär.. Men jag tycker att det är ganska jobbigt när andra gör det. Det går inte ihop? Och! jag tycker ingentligen inte om att blogga, det är liksom fortfarande lite fjortis, fast jag behöver min blogg, jag tycker om att ni läser den och numera har det blivit en vana att skriva inlägg. Undra vad jag skulle göra av alla min konstiga tankar om jag inte hade min blogg.. Hej, jag har personlighetsklyvning. yes. nejmen, livet är bra och jag tycker om min blogg och mina läsare och en massa andra bloggar.
-
-
3. Killar som är för snygga för en. Det är jobbigt.
Sen var det nog inget mer med det.
-
Och eftersom det här, mina vänner, är ett såkallat tidsinställt inlägg så får ni fortsättningen på hårhistorien någon gång i framtiden.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0