-8-

Hej! det var ett tag sen.
Ska ut, ut, ut på flata, även kallat strömsund. Fast jag ska vara snäll och duktig och umgås. Om inte någon råkar bjuda för då blir jag full, jag har sovit för lite för att kunna dricka vuxendricka men sova kan man göra när man dör. Thihi. Igår så bowlade jag med Jesper, Sebastian och Isabelle, det var kul. Sen åkte vi bil, lämnade Isabelle och då skulle pojkarna lana så jag hakade på och sen skulle vi dygna men det gick inte så bra så jag missade bussen jag skulle tagit men det gick ju bra sen iallafall. Jag är så rofylld och nöjd. Jag måste gå och borsta tänderna nu. brb. I'm back! Försöker lösa problemen med min sociala kompetens. Den är hög men jag utnyttjar den lite ibland. Jag vill ha allt, allt, allt och jag brukar få det också, det är där jag blir ett svin. Men jag vet ju iallafall om det, det är mer än vad många andra gör, de bara är svin för att de föddes så. Rotnäset, det är ju skitlångt dit... jag vill inte gå så långt nu. jaja, sitter jag här länge till kommer jag somna..
Wall of text!
Varsegod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0