-6-

Yo! vill ni veta vad jag gjort idag? klart ni vill! Jag har varit på skolan (yeeey), drack lite kaffe, missade bussen, åkte till Rebecka och lät henne fixa mina naglar och prata strunt, hem, duscha och om inte för länge. . . Gossip Girl!
Väldigt ointressant dag.. Vad gör alla som inte tränar igentligen?? Om det inte hade varit för dansen hade jag nog börjat bita på naglarna eller skurit mig. Jag hatar att vara sjuk och jag vet av erfarenhet att om jag åker på träningarna iallafall så kan jag inte sitta still, jag vill ju vara med, jag vill, jag vill, jag vill.
Fan, jag hatar sånna här inlägg själv, varför skriver jag dem?
Ignore.
.
Förmodligen bara för att jag känner för att uppdatera.
.
Alla som kommer till sverige hamnar ändå i systemet.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0