-43-

Vägen var lång till datorn idag. Diskat, städat, pillat, varit arg ni vet, sådant man borde göra en dag då man inte tränar två timmar på kvällen. Just nu sitter jag här och önskar att du skrev till mig, vadsomhelst, gurka, trumstock, what ever. Ett ord från dig och min kväll skulle vara lite mindre av en av tusen vardagar. Jag tror att jag är hungrig men jag vet inte. Sammanhang, det är något mina texter saknar. Så istället får ni ett bra citat från gossip girl och nåra låtar.

-

We all were different masks for different reasons.

Some masks we put on cause it's truly who we want to be.

Some we were because we can't bare to face what's really underneath.

Or because it's what someone else needs us to be.

And some masks we were because we hope to stay hidden.

But that's the problem with masks.

They can be ripped of at any moment.

-

Melissa Horn – Lät du henne komma närmre

Snook – Inga problem

Lars Winnerbäck – Elegi

Lars Winnerbäck – Kom ihåg mig

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0