-4-

''Vågar man inte förlora sig i varandra för att det har gått åt helvete en, tio eller femhundra gånger. Gör man rätt då?''
-
Och jag hoppas du läser det här nu.
-
Gamla minnen, tar några klunkar te och läser, väggar av text på bloggar av fina personer som vet vad ord är till för.
Ni vet alla de där 'wall of text'-bitarna som ni bläddrar förbi på de få bloggar ni kolla in på. Det finns guldkorn där. Här är en av de bästa, om ni ens läser det jag skriver så kommer ni känna igen meningar för jag citerar henne ibland. T.ex. alldeles nyss. alldelless är ett ord jag aldrig kommer kunna stava till så jag skriver aldelless på många sätt nu så har jag väl lyckats nån gång.
-
En fin låt som får mig att tänka på saker som varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0