-37-

Jag skriver som en kratta och är trött. Jag drack inte mer än en droppe ikväll men det känns som att det var för mycket iallafall. Jag har haft en riktigt bra kväll, en sån där kväll där jag åkte totalt utan förväntningar och kom hem med ömma fötter och ruffsigt hår. Riktigt bra, riktigt bra. Jag borde inte ens haft såhär kul, det är ovanligt för mig. Men jag klagar inte, nu ska jag somna med ett leende på läpparna och dansa med livet som insatts imorgon. Om jag inte fegar ur, vilket är ganska vanligt. Men jag förändras, helatiden.
Någon gång måste ju vara den första, eller hur?
-
Hihi, ha de bra.
Nu ska jag somna till Roger Waters.

Kommentarer
Postat av: BJ

Vilka fina bilder du får till, kompis! Kul att du delar med dej av dom.

2011-11-27 @ 14:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0