-20-

Godmorgon! Eller liknande.
Dagen är en liten dimma pga för lite sömn och konstiga tankar. För första gången på ett bra tag så spelar jag inte wow på lunchen. Ja, lite nördig kanske jag är. Det har aldrig varit så skönt att borsta tänderna som det var imorse.
-
Vi ser varandra genom reflektionen i ett fönster och ger varandra bilder av helt perfekta mönster.
Det citatet av Daniel Adams-Ray har nog aldrig passat in så bra som just nu.
-
Lycka är ett flyktigt, svagt tillstånd som jag nog aldrig riktigt fått känna på. Inte mer än sekunder, minuter. Ändå är det just de sekunderna jag håller hårt i. Synd att minnen bleknar så fort och lätt och att dina svarta gärningar alltid slår ner mina lyckliga minnen så hårt att jag ligger på marken och kämpar för att få luft. Jag följer din ryggtavla med blicken när du går förbi, breda axlar. Jag vet inte om jag har drömt, det skulle iförsig inte spela så stor roll. Så diffusa minnen av din beröring, så försiktig att det mycket väl kunnat vara bara en dröm.
-
Jag börjar om fem minuter, har inte tid att sitta här och fundera på vart fan jag har mig själv.
-
-
Jessie J – Who You Are
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0