-16-

Yao! Sitter på skolan med Erica och har haft teori på dansen så jag slapp plåga mina ben. Har gjort klart allt jag måste när det gäller skolarbete och det känns sssåååååhhääääärrr skönt!
-
Breaking dawn, twilight filmen. Nej, jag har inte sett den är inte så kär i de filmerna men jag ska nog se den på bio iallafall. Mest bara för att jag vill på bio ^^
-
Helgen kommer bli helt underbar. Hardcore Superstar imorgon! Gamla teatern i Östersund! Ses där hoppas jag?!
Jag håller på att fundera på vilka festivaler jag ska försöka pricka i sommar. Helt jävla klart så ska jag på Sweden Rock för det är utan tvekan den bästa, skönaste festival som finns. Men iallafall, jag skulle ju hemskt gärna vilja åka på Peace and Love... Och om vi nu skulle säga att jag lyckas med det så kommer jag ha sett Hardcore superstar 3 gånger på 2 år ^^
-
Gud vad jag svamlade nu..
Mat, plugg, HELG.
Seeees.
-

-

-
Hardcore Superstar – The Party Ain't Over 'til We Say So
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0