-14-

Jag är ingen duktig bloggare. Strävar igentligen inte så hårt för det heller. Men det är ett sjukt bra ställe att tömma allt man igentligen vill att folk ska läsa fast man vill inte uppdatera facebook 47000 gånger om dan. Och jag får vara hur egoistisk jag vill här för att det är ju liksom min blogg och de som vill läsa får ju göra det och de som inte vill slipper det. Och så tänkte jag när jag läste saker om hur man får en stor blogg och det var tydligen genom att ha tävligar, bilder, frågor och blablabla, fuck that shit, gör som jag vill, gör såhär jag. godnattttt!
-
A wise girl kisses but doesn't love, listens but doesn't believe and leaves before she is left. - Marilyn Monroe.
-
-
Vill på sweden rock festival ja!
-

Kommentarer
Postat av: Kerstin Johansson

Ozzy! Vilken upplevelse. Det är sådant som gör att man vill till Sweden Rock igen och igen och igen....

2011-11-18 @ 17:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0