-12-

.
Har ingen inspiration, stavningshelvete. Något mer som är ett helvete är mattematik, fyfanhelvetesjävlaskitpåfund, fittlektion är vad det är. Varsegod eller ursäkta eller liknande för språket, rena grekiskan. Jag kan inte räkna matte, alls, verkligen inte och de spelar inte den minsta roll om du säger att jag kan, jag kan de inte bara för att du säger att jag kan, jag vill inte kunna, det är så äckligt tråkigt att jag hellre rullar runt på krossat glas eller sväljer rakblad. Och det blir inte lättare för att du säger att det är enkelt. Det är fan inte enkelt för mig.
Och som vanligt är det inte matten jag är arg på alls men det var det jag kom att tänka på först som gjorde mig irriterad.
Jag är lättretad nu. Näej, men jag tror att det är nära att jag ger upp, igen. Varför inte? det är lättast, det gör inte ont att ge upp. Det gör mindre ont att klättra ner självmant än att ramla. Varför gör jag så här mot mig själv.
Peace out.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0