Första gången.

Jag spenderar mina kvällar med att läsa diverse modebloggar.
Ganska konstigt med tanke på att jag inte är så mycket för mode, jag bryr mig egentligen inte.
Jag bryr mig om hur jag ser ut såklart men jag tycker inte riktigt om att följa modet direkt..
Sånt är jobbigt..
Bara för att jag började tänka på modegrejjer tänker jag lägga upp lite bilder på vad jag gillar ^^
Haha, jag kom just på att det här är mitt första inlägg någonsin om mode!
Jag gillar det som är lite åt rockhållet iallafall (:
Och av någon anledning, hiphop kläder som typ Humör, Sweet och Neff ^^
Men sånt är svårt att hitta och jag är ganska trött så jag orkar inte leta.
Bilderna är från lookbook (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0