123

Tekniskt sett. om man la till en ogilla knapp på facebook skulle det kanske bli lite mobbning. fast vem bryr sig egentligen. ''1 gillar din status, 13 ogillar din status'' jaja, människor är elaka (inklusive mig själv), man får helt enkelt svälja och tacka.

Jag Tänkte egentligen inte alls skriva om facebook men det poppade upp i min lite förvirrade hjärna.

 

Sen vill jag säga något också. Jag vill säga att du inte ska ge upp, aldrig någonsin, men vi har inte pratat på jättelänge så jag skriver det här och tycker att alla kan ta åt sig lite.

 

Och jag ska jobba imorgon så godnatt!

Jag skriver aldrig något vettigt. Fast det är inte så mycket som är vettigt..

Broken Stars - det är bara 21 låtar men de är bra låtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0