Så äre!

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering här men jag kom precis hem från några grymma dagar i Mörsil med Madde och hela hennes galna norska släkt och hennes vänner.
Nu mina vänner måste jag berätta att jag skriver det här inlägget från min nya MacBook Air!
Den är extremt snygg!
Jättetunn och grejjer.
Har inte lärt mig den än så jag väntar med att utala mig om hur bra den är ;)
Föresten så åker jag mot Sölvesborg och Sweden Rock Festival på tisdag!
Ska försöka blogga lite undertiden så ni kan läsa och vara avis men jag lovar inget.
Prioriterar festival framför dator även om jag kommer ha svårt att slita mig ifrån den här snyggingen ^^
Testade camen lite fort bara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0