I see you

Gooood morgon!
Mitt liv har, de senaste 2 dagarna, bestått av att kolla på gossip girl och sovit.
Iförsig så var jag och mina kära föreldrar iväg och 'fiskade' på midsommarkvällen och idag tog vi ut båten en sväng.
Vädret suger!
Jag vill ha sooool!!
Och jag vill vara med massa fina vänner!
Uvva..
Jaja, 1 o 1 halv vecka jobb till sen dunder som jag hoppas blir bra (:
Ska vara med min fina vän Sofia, hoppas jag iallafall ;) och sen lär det ju vara massa folk där oxå ^^
Seen, har jag loooov!
Och då ska jag dricka kaffe med Max vilket han kanske inte vet om än men ^^
Och träffa alla dansare hoppas jag, jag och Erika har halv planerat lite iallafall :)
Och det vet nog ingen utom jag och Erika om heller så..
Seen är det Jällkalas!!
Asjävlakul ska det bli :D
Sen är det Yran och sen Urkult och nånstans där så ska jag och Pappa promenera fjäll ;)
Varsegod! Det var en uppdatering av mitt sjukt intressanta liv!
*ironi*
Och för att jag är lat så är här ännu en sjukt fin bild jag snott av nån som är grym på foto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0