Helt slut.

Jaha, årets Sweden Rock Festivla avklarad.
Sorgligt. Men jag behöver sova. Bli Frisk. Andas.
Bilder från Ozzy mfl. kommer när jag andats klart.
Om jag fick välja 33000 människor att bo med resten av mitt liv skulle det helt klart vara Srf's 33000 besökare.
Som de skrev i tidningen: 'Har aldrig varit med om skönare stämning trorts att majoriteten slukar industriella mängder alkohol till frukost'
Klockrent!
Föresten, eftersom vi rullade in på gården vid 2 inatt så är jag nu världens äckligaste människa.
Drog ut dreadsen igår i bilen och jag har inte duschat än. Festivaläcklig så att säga.
Nej. Nu ska jag dricka 2 liter te och äta mackor. Sen ska jag tvätta bort rock-festivalen och kolla på glee för att väga upp 4-dagar bara rock.
Godnatt. osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0