gonatt

Maaa! Myshelg ^^
yes, jag borde sova men jag tycker att det är tråkigt.
Var och glodde på nya X-men med fint sällskap ikväll ^^ ♥
Kara ligger och snarkar nue, eller egentligen vet jag inte om hon snarkar för jag har hörlurar och lyssnar på musik men jag tror att hon gör det. Bara för att det skulle bli så tråkigt om jag skrev att hon sover.
I'm gonna steal your heart away! - hörde jag precis. Det är en skön låt med Whitesnake.
Jag är trött så snart ska jag snarka, och det vet jag att jag kommer att göra. Jag sover inte, jag snarkar.
Åker tillbaks till glesbyggden imorgon. Ska bli fint det oxå, måla, tjäna pengar.
Kommer att få mer lön för att vi är så badass oxå ^^
Jag är jätteglad på allt!
Fina liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0