Yeahyeahyeahyeah Yeah.

Hej allihopa, hemskt mycket hej.
Jag kan inte stava.
Har mått som jag förtjänat idag.
Skitbra med andra ord ;)
njaa..
Jag har haft en sjukt grym lördag natt/söndag morgon!
Jättemånga trevliga människor, bra livemusik och en aning alkohol är en fin blandning.
Speciellt när man inte behöver åka hemifrån för att få uppleva det.
Det var extra kul att Madde, Max, Andreas, Johan, Axel och Tilda var här också ^^
Well, nu är det slut.
Måste vänta ett helt år till nästa gång..
.
.
Fast jag kanske inte ska klaga, Yran kickar ju igång på torsdag så det är väl bara att spänna sig och köra. Men yran är inte lika kul. Ganska knepigt att jag föredrar hemmafest med mina föräldrar, deras crew, min bror med crew och min egen lilla crew, men seriöst så känns det mycket roligare än Yran ^^
Jaja.
.
Nu har ni fått en liten update ;)
Jag tänker sparka igång en film och dricka en hel del vatten sen ska jag sova för imorrn, mot Östersund!
.
.
Yeah yeah yeah no no!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0