Lovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlov

JAG HAR JOBBAT KLART!!!
Det var med en extrem lättnad jag och Kara släppte penseln för sista gången vid halv 2 tiden idag.
Åkte hem och låg i sängen i flera timmar innan orken kom tillbaks, när den gjorde de var det ordentligt.
Blev ett kvällsdopp i sjön, en ny dans, en moppetur och en massa skratt.
Ganska chill igentligen men så trött som vi va innan var jag brydd att vi ens tog oss upp ur sängen.
Men nu är vi här igen och den här gången för resten av natten.
Kara kollar på totaly spies, ohyes ni läste rätt (förlåt kara om jag avslöjade en hemlis där).
Jag ska nu försöka tvinga människan till att kolla på Water For Elephants istället ^^
Verkar som det blir Östersund redan imorgon, vem vet ^^
Nu har jag skrivit massor, godnatt, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0