21

Pussy ass nigga, I don't want your gonorrhea.

Fuck this.

Bitter tjej drar på sista yran dagen/natten.

Igår ägde tills det gick åt helvete, jag lär mig aldrig.

Och inte du heller tydligen.

Jag får skylla mig själv som vanligt.

Det är mitt fel, och det finns ingen som kan säga imot det.

Men jag vill ha något med dig och göra iallafall.

Du vet det så väl.

Men det spelar ingen roll hur många gånger jag säger förlåt så är det bara ett ord.

Och snart har jag glömt varför jag säger förlåt.

Du vinner i längden.

Svammel, bry er inte, behövde bara spy ord en stund.

Nu ska jag cykla till mina vänner på campingen och blunda.

Dricka lite alkohol också, hoppas jag.

 

10 timmar senare (3.53 en snefylla senare):

Jag kommer aldrig resa mig upp igen.

Du fick mig att falla och jag tänker ligga här.

Mitt hjärta har gått sönder.

10 000 bitar.

 

15 timmar senare:

Det roliga är att jag vet att det inte finns några ord som kan göra något bättre.

Jag vill ditt bästa.

Men det gör så fruktansvärt ont.

Sådär ont så jag inte vet vad jag ska ta mig till.

Fan vad jag är töntig.


21 timmar senare:

Jag antar att man kan säga att du lämnade mig med ett brustet hjärta och väldigt lite livslust.

21 timmar av mina tankar.
Ni fick inte läsa allt, sry.
Att Yran alltid ska gå åt helvete på nåt sätt..
Torsdagen ägde ju iallafal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0