Vadå?

Bytte till en lite efterbliven heder igår men ja gillar bilden så den får duga ^^

Dagen har varit helt värdelös och jag har ingen annledning egentligen.
Lagomt less på 'härlig alla-<3 dag!' sms och hela facebook är sönder spammad.
Meen..
Det var ju Disco ikväll och då blev allt mycket bättre :D

Min romantiska middag blev ägg och bacon.
Jag vet, fantasin när det kommer till matlagning är oslagbar..
Den delades med tanken på en liten fin audition som är på fredag (:
Jag har bästämt mig för att tänka:
'ja dansar nog inte bäst men glädjen och viljan finns'
Känns oxå jätte bra att jag ska ta hål i naveln typ 4 timmar innan..
Jätte skönt..
Ähh, pain is temporary pride is forever ^^
Googel (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0