-53-

Just nu sitter jag på skolan och kollar ut på snön. Jag borde igentligen läsa lite om antika grekland men boken förblir öppen och oläst på bordet bredvid mig. Lärarna har lunch så det luktar mat på hela plan tre, vi fick pankaka på husman idag, såndär skolmats mat, inte särskilt gott men det gör inte så mycket. Vaknade på dåligt humör och det gick inte över förän alldeless nyss. Madde och Fredrik går till matan nu, ser dem från fönstret. De är så söta på något punkigt sätt. Och där går alla dansare från ettan och en tjej som kanske ska börja ettan här, hon är en grym breakare, jag har dansat med henne några gånger på dancehall. Dancehall, känns lite sorgligt ändå att det här är min sista tremin där på ett tag. Men jag behöver det, behöver en paus. Jag känner att jag behöver ha lite att göra, det är nyttigt att inte ha något att göra. Sen kommer jag ändå ha en massa saker att göra, kanske kan höjja mina betyg lite och kanske få ett godkänt i matte b after all. Efter provet idag ska jag umgås med Lovisa, det har inte hänt på ett tag så det ska bli jättekul. Fick precis en ganska fin diss. Tre kvart till prov. Imorgon är det fredag, då ska jag vara med Sofia, en av mina verkligen bästa vänner. Hängt ihop i tre år trots att vi inte haft samma vänner och att vi inte går på samma skola längre. Mitt liv är inget speciellt. Ganska meningslöst igentligen. Jag får så mycket men det känns som jag inte ger så mycket tillbaka. Jag vill ge tillbaka men jag vet inte hur man gör. Religion hade stor betydelse för grekerna för de enade dem och de förklarade saker de inte förstod med att gudarna gjorde de. Om ni ville veta hur kul jag ska ha i typ två timmar snart. Mer än det här svamlet hade jag inte att säga idag.
-
-
Thihi
-

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Klockren sms-konversation! :D



- hihi vad kul att du gillar "katt åt" skämten. Har massor på lager! :D

2011-12-08 @ 20:21:59
URL: http://adaras.se
Postat av: Anonym

mia min mia.

Från din vän. <3

2011-12-09 @ 15:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0