-51-

Har spenderat de senaste tjugo minuterna med att bläddra igenom tusentals ''gilla dethär så gör jag dethär''-inlägg på facebook. Fruktansvärt irriterande. De tjugo minuterna innan spenderade jag med att diska och plocka saker. Fruktansvärt tråkigt. Just nu pillar jag mig i örat för jag blöder där. Även det fruktansvärt irriterande.
Idag har varit en av de där mindre dåliga dagarna. Jag tycker om dem.
Jag och min kära vän Madelene har bestämt oss för att börja hårdträna och äta bra efter jul, jobba på beach 2012 och med tanke på att det kan vara vår sista sommar innan jorden går under så är det otroligt viktigt att det blir den där jag är som snyggast. Nejmen, ja.. Det är väl kul att se bra ut. Tycker jag iallafall.
-
Nu spårade jag igen så halva inlägget var jag tvungen att ta bort. Väntar på att Gossip Girl ska bli klart så jag kan kolla på de och äta saker. Vad jag ska äte vet jag inte än, ska kolla vad som gömmer sig i köket. Vi hörs, ha de bra osv.
-
Emo, ego, bild. yeah.
-
Gym Class Heroes – Cookie Jar - feat. The-Dream
Dennadära låten passar så otroligt bra.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0