-84-

I'm back and alive! Live för första gången på ett tag då. Har landat nu, kommit hem, duschat, kommit ikapp med mami och ska ta tag i att läsa mina favorit-bloggar nu då, mycket bra läsning förväntar jag mig. Eftersom jag inte hunnit laddat över några bilder osv. så tänker jag berätta om Rom någon dag 2012.
-
Tänka sig att det här är sista dagen på 2011.. Om ni absolut vill veta hur jag ska spendera den så är det såhär att jag har velat ända tills jag klev av tåget 5 imorse. Förslagen: I Östersund finns Louise och Felicia och en myskväll med mat och singstar och en promenad till badhusparken vid tolvslaget, inte helt fel, riktigt lockande faktiskt. Sen finns det de där med Strömsund med en annan Felicia, lite svinigare, mer fest. Inte så sugen på festbiten men jag saknar Felicia.. Och sista, men inte minsta förslaget, vinnaren, ettan osv. en nyår i lilla lilla Gåxsjö med min broder, min mama plus tillhörande crew. Helt bra. Om jag kan sova nu snart så jag kan vara vaken tills det blir 2012 då. Sammanfatta 2011? Knöt ihop säcken kanske vi kan säga. Jag går åt rätt håll. 2012, I'm gonna keep it that way.
-
Och om ni absolut vill veta vad jag kommer ha på mig så ser det ut såhär. Ungefär..
-
Byxor - HM
Tröjja - Carlings
Skor - Converse
Armbanden och ringen är bara sånt jag typ kommer att ha, asfina och riktigt dyra är de där och jag hittade dem här och ringen hittade jag på Sweden Rock Shop. Jag kommer nog aldrig ha råd att köpa så dyra smycken men man kan alltid drömma.
De helvita conversen är i läder och jag tror minsann att mitt nästa par ska bli sånna. De är såklart dyrare än vanliga tyg.. Men det kan vara värt det.
-
Gott nytt år på er nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0