-66-

Hej! Idag har jag kört lite skoter för första gången iår. Det blev bara några svängar på hängn om någon vet vad det är, åker kallas det på vanlig svenska tror jag. Jag har packat litegrann nu. Rom, here I come eller något. Min pappa och min broder var här idag, jag tycker om dem :D Jag tycker om min mamma också ^^ Jag tycker om min familj helt enkelt, den är inte så stor men den är bra. Den har inte varit helt lätt att vara en del av hela tiden heller men jag tycker om den. Det har varit tårar och jobbiga tider men samma blod rinner i våra ådror och det blodet är fyllt av vilja och bestämda åsikter, därav har vi ibland lite svårt att komma överens. Men vi har haft kul och jag vet att de alltid finns där när jag behöver dem, ibland finns de där lite väl mycket men det gör inget. Ojj, vad jag inte skulle skriva om min familj igentligen. Point of story, min familj är liten men med stort hjärta. Vi har inga stora släktträffar, våra stora släktträffar består av en hel del vänner för det är något alla i min familj har, gott om vänner som verkligen är lite mer som syskon och kusiner. Jag själv har några som jag anser vara lite mer familj än vänner. Mina tankar går där speciellt till två väldigt fina tjejer, de är totala motsattsen av mig båda två men de är som systrar. Alltid där, ganska dålig på att svara i telefonen, inte så lätta att handskas med när de är på humör, ganska irriterande och livliga. Barnsliga och förvirrande. Men de förstår och de har så stora hjärtan. De vill alltid allas bästa. Nästan. Sen finns det gott om människor jag tycker om, det finns faktiskt väldigt få jag inte tycker om. Sen om någon inte tycker om mig förtjänar jag det säkert tänker jag, tycker inte illa om dem för det.
-
Om drömmen flyr och vardagen gror.
Om du letar efter tråden eller bara saknar en bror.
Ta din packning över gränsen och kom hit.
Lars Winnerbäck – Över gränsen
-
Du berättat att du saknat mig inatt, det gör jag med.
För en tystnad mellan väggarna som skar genom cement.
För en tid som bara går och aldrig kommer igen.
Lars Winnerbäck – Elegi
-
Jag är inte ensam, jag är inte ensam nu.
Du var redan där, min dröm var redan du.
Du säger väl till om jag ska gå?
Jag är inte sjuk, fast lite blek i hyn.
Lars Winnerbäck – Järnvägsspår
-
Jag ville så långt här ifrån att jag boffade krom.
Men det är där jag kommer ifrån.
Vart jag än kommer och går är det något som jag aldrig kommer ifrån.
Snook – Kommer ifrån
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0