-67-

Känslan när man loggar in på bloggen och statistiken slår i taket. Slår i taket gör den iförsig redan vid 30 för mig då men det känns ändå bra.
-
Jag sitter och lyssnar på bortglömda rockband och kan inte vänta tills jag når sölvesborg och ser sweden rock festivals ansikten igen. Fyra dagar per år känner jag mig hemma. Fyra dagar per år passar jag in. Fyra dagar per år umgås jag med människor som ser musik på mitt sätt. Fyra dagar om år får jag njuta av en pulserande publik, band som lever för sin publik och sin musik. Fyra dagar om år spenderar jag bland människor som lever för musiken, inte en tår, inte ett snesteg, total lycka i fyra dagar. När jag är där finns ingenting utanför. Jag fylls av energin och glädjen som strålar från alla scener, alla band, alla besökare, alla som arbetar. Sweden Rock Festival, bättre än julafton. Min julafton firar jag 6 till 9 juni iår. Jag tar med mig Madelene och visar henne varför livet är värt att leva. Vi ses på Sweden Rock! :D
-
-
-
-

Kommentarer
Postat av: Elin Ejderkrans

tror att jag är lite skyldig till statistiken då jag länkade dig på min blogg ;D dom tyckte väl att tjejen på bilderna var så jävla snygg att dom va tvungen att kolla in hennes blogg ;)

2011-12-18 @ 00:17:15
URL: http://anothercrazy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Har precis kollat på din blogg och åste säga att den är jätte bra! :)

2011-12-18 @ 10:24:35
URL: http://melms.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0