-45-

Hej. Jag vaknade på fel sida imorse och en timme senare än jag tänkt också. En del dagar gör ord ondare än vanligt. Idag är en sån dag. Det är grått ute, molnigt och halt. Första december, ingen snö, bara kladd och lite halvkallt. Lite som livet, grått, halt och halvkallt. Jag var arg när jag klev av bussen och halkade hela vägen upp till de tre exakt likadana gula husen som ska föreställa vår skola, vårat är de som är längst bort såklart. Halkade förbi John Bauer och tänkte med lika bitter inställning som vanligt på det jag tänker på varje gång jag går förbi där. Tack och lov att jag inte är den typen som tar ut min ilska på mina vänner. Mina vänner är bäst, oftast, speciellt idag när de är på så bra humör att jag inte kan hålla mig från att le. Nu ska jag gå och äta lunch..
-

-
Bloggrape..
Jonte är cool men Madde är coolast! Men jonte är coolare! men kara är allid en gång coolare än alla andra!

Kommentarer
Postat av: haidisblog ▲

SVAR: hihi okej! Jag såg den och den var sjuukt braaa :D hihi eller jag hoppas den är bra iaf, ^^

2011-12-01 @ 17:23:44
URL: http://haidisblog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0