-Rom-

Hej! Drar ett inlägg från Rom nu. Kan ju säga att man behöver inte mer än tre dagar här. För att se allt man förväntas se alltså, alla stenhögar från jordens begynnelse. Det har varit riktigt fränt, mycke coola stenhögar att kolla på. Massa mat och vin, väldigt gott. Imorgon ska jag dra runt pappa på shopingrunda. Inga stenhögar imorrn. Imorgon ska vi kolla på Dior, Prada, Armani osv. de affärerna kollar man på, haha, de serverade faktiskt champagne i en av de där affärerna, då förstår ni hur lyxigt det är. Jag saknar Sverige. Snöööööö. Fast det är trevligt här också, skönt med semester. Men anyways´, hoppas ni har det bra. Jag har fortfarande inte kollat facebook sen i fredags, inte mobilen heller. Det är svårt. Men jag tänker inte göra det. Godnatt och ha det bra. Ses på lördag Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0