-60-

Vad finns det att säga idag? Jag har spenderat dagen hos rektorn och syon och diskuterar ett eventuellt byte av skola. Jag har skrivit en liten text om vad som gör att jag vill byta, med andra ord har jag klagat hela dagen. Fast jag har varit på ett otroligt bra humör och väldigt trevlig i min kritik. Väntar på ett svar från John Bauer så får vi se vart jag hamnar efter jul. Det känns väldigt bra det här måste jag säga. Även om det lutar åt jag måste gå ett år till i skolan så hamnar jag nog med 95orna vilket ju igentligen är där jag hör hemma.
-
Efter skolan åkte jag som sagt hem till Niklas med Madde och Elvina. Kollade på film och åt mat. Riktigt trevligt.
Nu sitter jag här och har nyss duschat, ska lägga mig och sova snart. Eller ja, försöka sova, det brukar ju inte gå så bra för mig. Men jag ska börja läsa en bok, om Keith Richards liv. Yeah!
-
Hej!
-
''She looks like sex, sex, sex..''
Kan inte få låten ur hjärnan!!
Hur ser man ut som sex??
Dagens fråga, snälla svara på den!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0