-55-

Hej mina vänner, ovänner, andra människor, saker osv. Har precis kommit hem och duschat efter ännu en showhelg med Dancehall. Sitter där och inser att jag kommer nog måsta gå minst en kurs nästa termin också, jag älskar ju det här. Jag älskar ju att dansa, jag kommer fan inte undan hur stressad jag än blir eller hur dåligt jag mår, jag bara älskar det. Gjorde några misstag här och där men det är väl bara så det ska vara. Känner hur allting släpper lite nu, vågor av glädje, ångest och lättnad sveper över mig, vet inte riktigt hur jag ska 'face it' så att säga. Just nu ska jag FIKA, sen sova. Massor.. usch.. Mår bra, dåligt, kul osv.
-
Blir nog Disco nivå 3 nästa år också, yes.
-
Victoria secret fashion show, bara sådär för att jag någonstans djupt inne skulle vilja se ut som nån av de där samtidigt som jag tycker det är hemskt hur äckligt smala en del är.
-
XOXO
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0