-52-

Show me how to lie, you'r getting better all the time.
There's something in my way and now someone is gonna pay.
Boy I was it, look past the sweat.
But thanks for the memories even though they weren't so great.
-
Jag kommer inte klara den här pressen med mitt alldeless för ostabila humör. Aldrig någonsin. Duschen, plugga till ett äckligt prov, sova eller något som liknar sova iallafall. Stressad, konstant. Jag har sån prestationsångest att jag helst av allt vill krypa in under sängen, blunda och hålla för öronen ett par veckor. Ingenting känns särskilt roligt, ser inte fram emot något. Visst, Rom kommer säkert att bli helt underbart men det känns så långt bort och jag har så mycket jag måste fixa innan dess så jag kan inte ens se fram emot det. usch.
-

Kommentarer
Postat av: BJ

Du fixar det! Men sån här "förejul-ångest" e inte att leka med, så hör av dej om det finns nåt jag kan hjälpa dej med.... Jag finns och jag kommer! /pappi

2011-12-07 @ 22:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0