-50-

Sitter här och äter frukost. Fast det var ju middag jag åt igentligen. Jag och Kara åt varma mackor och sallad, det var jetegot. Vi har även gjort klart engelskauppgiften så nu får vi sova till lunch imorgon om vi vill. Menigslöst svammel.
-
Hade en skön disskution med tre fina människor idag. Det enda vi kom fram till igentligen var att jag måste krossa glas och dra spik. Vi talade i metaforer såklart men jag vet inte hur jag ska förklara. Lite såhär då, om det sitter en spik sådär olägligt till i en dörrkarm t.ex. sådär så att den sticker ut lite och du river dig på den varje gång du går förbi. Men istället för att dra bort spiken så plåstrar du om såret du får. Jag måste helt enkelt dra ut spikjäveln så jag inte river mig på den igen. Hemskt bra sagt. Men det är lite som att jag är rädd för hammaren eller kanske rädd att jag aldrig kommer lyckas dra ut spiken.
-
Gamla låtar rullar. Vi sitter här och sjunger med. Töntar vi är. Fast det gör ingenting.
Green Day – Boulevard Of Broken Dreams - Single Album Version
Sum 41 – Still Waiting - .
My Chemical Romance – Teenagers
-

Kommentarer
Postat av: Anonym

- Vinnaren av ett smycke är presenterad på bloggen! :D Var gärna med i alla andra tävlingar. Du kan vinna presentkort, iphone-skal, album och underkläder. Tävlingarna hittar du här:

http://adaras.se/category/tavlingar.html



Kram! :) <3

2011-12-06 @ 19:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0