WeAreTheSuperlativeConspiracy

Kom precis på vad söndagar är till för.
Eller den här tjejen som jag läser då och då berättade det väl igentligen.
Jag tänker kopiera skiten rätt av för att det var så bra så ni som läser det här MÅSTE besöka hennes blogg, dels för att jag annars kommer känna mig som en tjuv och dels för att det är en väldigt bra och mysig blogg.
'''''
''Imorse så vaknade jag av att det var Söndag, fint väder och jag hade sovit bra. Men hösten kändes lite mer idag, för det är någon grad kallare och det blåser ganska mycket. Jag önskar att jag hade en pojkvän idag. För det är söndag, och jag vill inte sitta här ensam. Solen lyser ner i min lägenhet och jag lyssnar på en höstig spellista ensam. Önskar att någon kunde bjuda mig på middag, eller bio. Eller bara titta på mig lite, säga att jag är fin i håret. Brottas och skratta. Inte kanske vem som helst, men ja. Jag brukar vanligtvis trivas ensam, men vissa dagar så är ensamhet det sista man vill ha. Jag vill nog bara vara med någon som är rätt, antar jag. Och egentligen så vet jag ju vem fan det är men jag är för efterblivet feg för att veta hur jag ska göra, om jag ska, och när jag ska.''
'''''
Precis sådär känner jag ibland.
Speciellt på söndagar.
Hon är så duktig på att beskriva känslor med ord.
.
.
Från det ena till det andra.
Kände att jag hade råd att springa på Wesc idag.
Så jag gjorde det och köpte en tröja, blå var den såklart.
.
Dålig cam-bild som vanligt.
Utan smink faktiskt.
Inte så vanligt.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0