I can not.

Varför står alla bloggare så konstigt på sina outfitbilder? Jag menar vem står och ser kissnödig ut och drar i sitt hår hela dagarna? Jaja.
.
Idag har jag varit och kollat på dancehalls showcrew på torget, grymma dansare det där.
Sen kollade vi på några skateare, de var inte heller dåliga.
Åkte hem och somnade, vaknade 1 timme senare av Sofias klädproblem typ.
Nu vet jag inte.
Jag vill på Marité, där håller alla från sweetcamp till plus en hög med andra människor.
Männsikor som förstås är nåt år äldre än mig.
För jag är ju för liten.
Varför har inte Östersund saker som ungdomar kan göra?
Och det om man inte tycker om/kan/vill, spela musik eller måla.
För jag är ju inte den människan som gärna sätter sig och målar en tavla en Lördagskväll även om det säkert är fridfullt och mysigt på sitt sätt.
Nejmen, någonstans där vi kan vara och umgås utan att bli utslängda om vi inte köper nåt eller får grannar att fly fältet.
Hmm.. Jaja.
Sofia lär väl komma hit någon gång snart, tror jag iallafall.
Så får vi väl se ^^
.
*Bild*
*Låt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0