Jag antar att man kan säga att du lämnade mig med ett brustet hjärta och väldigt lite livslust.

Jag har aldrig tålamod nog att bli förståd, ingen känner mig så väl som du.
.
Kan inte fatta hur en låt kan passa så bra som den här!
Jag är inte ledsen, bara så att ni vet, det händer bara saker som jag kommer behöva lite tid att ''komma över'', so to say. Sånt händer då och då, det vet ni. Och jag har äntligen inte den där rastlösa känslan jag kämpat med i ett år. Jag har väl på något sätt accepterat allt. Nu behöver det bara sjunka in och lägga sig till ro. Men det kommer alltid finnas kvar någonstans i mitt hjärta, det spelar nog ingen roll vad som händer. Nu tänker jag ta en dag i taget och se vart jag hamnar. Just såhär veckorna framöver kommer jag vara i goda händer hos mina underbara vänner som alltid finns där. Träningar och skola, fokus. Livet är bra. Faktiskt. På riktigt. Bra. Fast inte. Fast joo, lite.
NU LYSSNAR NI PÅ DEN HÄR!! (samma som jag länka fast för er som inte har spotify):
.

Kommentarer
Postat av: din sofia

min mia. <3

2011-08-23 @ 16:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0