hold on, wait and stop.

Ramlade in på ett skönt inlägg alldeless nyss. Kände att jag behövde det, vilken skön människa som skrivit det här.
Fan vad rätt hon har. Jag tänkte lite och jag har fortfarande inte kommit på något jag är bra på. Dock så kan jag, precis som hon skriver, rabbla upp en massa grejjer jag är dålig på. .
. . .
. . .
ehe.. jag kommer faktiskt inte på något jag är bra på.
Visst finns det saker jag kan, typ. . eeh. . fota!! yes, där satt den. Det vågar jag tillomed säga att jag är bra på.
Men jag kan inte laga mat t.ex. jag är inte heller särskilt bra på städa, hålla ordning osv. min lägenhet är som en ungkarls lya och öppnar du kylskåpet hittar du 2 öl och en ost, typ.
Jag är rätt bra på att skriva också. fast det roliga är att det är inte det som är bra som jag skriver här. Jag vågar inte lägga ut det jag skriver. Det är liksom mitt liv. Men det skulle vara rätt kul att samla ihop allt i en bok. eller ja.. jag är väl inte särskilt grym på att stava och så, andvänder mycke talspråk. but still.
Haha, jag funderar fortfarande på vad jag är bra på. jag skulle ju hemskt gärna vilja skriva dansa, för jag går ju faktiskt gymnasiet med inriktning dans, andra året tillomed. Men jag tycker inte jag är särskilt bra, har t.ex. väldigt svårt att lära mig koreografier, det går långsamt, som det mesta för mig. och jag kan absolut inte göra en egen! fast jag skulle vilja kunna, så det är väl ett av mina mål iår, jag måste ju ändå för det ingår i min utbildning.
Jag är envis, både på gott och ont där då. Men det gör ju alla träningar lättare ;)
..
Tack för mig då.
Lägger mig och kollar på true blood, omnomnom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0