breathe.

men. fy. fan.
allt jag gör. allt jag ser. påminner om dig. jag intalar mig själv att det inte gör ont. men det gör det. fruktansvärt ont. jag försöker att inte minnas. inte se. men det går inte. jag vill bort. jag vill fly så långt härifrån jag bara kan.
någonstans där ingenting påminer om någonting överhuvudtaget. men jag kommer aldrig komma så långt bort. det går inte att fly från det här. vilken jävla drama queen jag låter som. så hemskt är det inte men jag måste sätta ord på det här. eller jag kanske borde tänka på barnen i afrika och vara nöjd och glad..
Last time I belived. Now I realise.

Kommentarer
Postat av: bjullmeister

Det är faktiskt okej att känna så som du känner.

2011-08-27 @ 09:02:10
URL: http://bjullmeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0