Påsk!

Vilka grymma påsk dagar det här har varit!

Torsdag, vara med Kara, vara med dansare.

Fredag, åka buss alldeless för tidigt på morgonen till Mörsil där Madelene bor, steka i solen, spela kubb och ha det allmänt trevligt med massa folk.

Lördag, 2 ½ timme buss, slänga sig i duschen, vara jättetrött, inte orka åka på dans i Laxsjö, äta, bli övertrött, åka till Gåxsjö, skratta tills magen gör ont, golvet rasade, lyssna på musik, polisgrepps träning, få ont i armen av polisgreppen, åka fyrhjuling, elda, kolla på soluppgången, gå och lägga sig halv 7.

Underbara människor ^^
Nu behöver jag sova ikapp mig själv.
Det har inte varit mycke sömn de här dagarna.
Var vaken i 23 timmar igår, jag är inte gjord för sånt.
Nu har jag gått och blivit förkyld också så nu ska jag snart gå och lägga mig faktiskt ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0