Mjölk.

Är sannerligen på fötter endast för din skull.
Bara för och bevisa något. Bara för att vara så jävlig som möjligt. Mia, din envisa, patetiska idiot. Skärpning. Visst, jag är fortfarande bäst i världen men varför? joo, bara för att visa att jag kan, för att visa att jag är något. Inte någon, jag är inte någon, jag är något. Jag måste ju göra allt det här för mig tycker jag, det är ju det rimliga, men icke. Fast nu vet jag inte vem det är för igentligen. Kan man säga världen? det är nog det ord som beskriver bäst.
Ologiskt svammel 21:30 en tisdag kväll @Frösön.

Och det var bara den här låten som triggade alla dessa tankar:
Adept – From The Depths Of Hell
De underbara meningarna 2.39 in i låten.
''Sluta vara ett ego på kvällarna Mia''
''Jag ska''
''Då kan du ju passa på att sluta prata med dig själv oxå''
''Jarå!''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0