Anteckna de här nu!

Godmorgon!
Sitter på skolan och tänkte jobba lite men jag lekte lite med skolans gammla photoshop istället ^^
Vem orkar skriva om lag och rätt såhär direkt efter frukosten ändå?
Fast lite har jag gjort på den faktiskt, jag är lite duktig (:


Min fina Elin kom till mig igår!
Har inte träffat henne på jättelänge så det var jätteroligt :D
Hon, Madde och jag satt och pratade om allt möjligt till mitt i natten igår ^^
Myyys ^^


Jaja, här är vad jag lekte fram på 20 min ungefär, orkade inte riktigt lägga så stor kraft på de (:

Tyckte att texten var lite rolig bara (:
Nu ska jag vandra ut på stan och leta ett fint nagellack ^^
Är så less på mina (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0