Mycke text = gör som ni vill :))

Vad jag inte orkar blogga just nu..
Händer mycke irl just nu så jag har lixom inte tid.

Det här har inte varit min dag kan jag ju säga iaf..
Började med att jag vaknade 10 minuter efter vi börjat.
Tog mej 10 min från de jag vakna tills jag va på skolan och
hann precis rädda mig själv från ogiltig frånvaro.
Sen var det dans och jag orkade verkligen inte med.
Contemporaryn gick bättre och jag kunde slappna av lite
och få 'dans-känslan'. Den där där när man glömmer
allt som är jobbigt och allt man måste/borde göra
och alla problem man har.
Sköönt va de iaf ^^

Sen kom ju Filip hit och var social å de va ju grymt iaf ((:

Åker hem till skogen imorgon iaf och sen på lördag
är jag tbx i stan för en härlig kväll med mina vänner :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0