Förkyld -.-

Börjar bli mer förkyld..
Antar att jag kanske inte borde träna iaf..
Men jag är ju så att även om jag säger att jag ska ta de lugnt
så går de inte för det är ju så kul och ja vill ju göra bra ifrån mig..
Faaan . . -.-
Aja, jag SKA ta de lugnt idag..

Idag kommer mammi ! :D
Vi ska äta lunch å shoppa lite (:
Har ju ett 50 års kalas att hitta kläder till 
å själv är jag för fattig för att kunna köpa nåt..
Större delen av mina pengar går till mjölk, oboy å ingefära ;)

Så idag ska jag knapra ingefära å hosta me min mamma ^^
Hoppas ni får en friskare dag än jah ;)
Ha en bra helg allihop !

(kan bli dålig uppdatering i helgen)

Ett av inköpen i onsdags ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0