Let's ruin everything !

Jag bryr mig inte men jag
kan höra er ända hit, för jag vet ju hur det brukar låta 
när det är någon som råkat trampa på era tår.. 
Men det är lugnt, 
ni är era egna kungar och drottningar och 
fortfarande bäst i världen för ni gör ju aldrig fel.. 
Men ett litet tips innan ni ger er ut ur hammerdal, 
lär er stava i alla fall..

Jag växte ifrån er..
Förlåt..
Och förlåt för att ni inte förstår..

Jag är bortskämd med alldeless för bra människor..
Och jag mår alldeles för bra nu ^^

Tilda Berkö, tack ♥

I’m unbelievable
Yeah, I’m undefeatable
Yeah, lets ruin everything !!

Kommentarer
Postat av: frida

lära sig stava.. jadu mia...

hade stavas med ett d inte två.

2010-11-29 @ 20:45:59
Postat av: Jessica Bredin

lär dig stava själv. om du ska skriva ett blogginlägg om några så borde du ju skriva deras namn också! har inte din mamma lärt dig det?

2010-11-29 @ 20:48:04
Postat av: God

Vad är nu detta? :O

Någon har varit och tagit bort guds egna kommentar.

Dålig stil!

2010-12-25 @ 00:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0