Leaving for London bitches! ;)

Mjoo..
Imogron bär det av imot London klocka halv 5 på morgonen (!)
Känns lite gruvsamt att jag kommer måsta kliva upp halv 4 men sen kan man ju sova både i bilen och på planet så det funkar nog. Ska bli så skönt att åka bort härifrån ett tag. Ska ta en massa kort när jag är där så det kanske kommer upp några här när jag kommit hem. Men nu kommer jag vara utan dator i 5 dar så.. Orkar inte dra med mig datorn när jag inte ens vet om jag har något internet. Jag kommer inte svara på sms heller pga att det blir så jävla dyrt. De kommer bli som om jag har dött i typ 5 dar x)
Men så är det inte för på måndag lär jag ju träffa de flesta av er igen (:
Nu ska jag försöka packa, har lite panik x)

Men ni får ha de bra resten av lovet, det kommer jag att ha (:


Kommentarer
Postat av: Fiftykent

Have fun ;)

2010-03-10 @ 03:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0