Natt-tankar ;)

 

Okej, jag vet att jag borde sova.. men.. det kan jag göra en annan gång ;)
Bläddrade just upp ganska långt i min spotify-lista och lyssnade på några gamla underbara låtar. Finns så många minnen i musik. Både bra och dåliga. Jag är ju den typen som inte kan göra någonting utan musik. Jag lyssnar alltid på musik så därför fastnar många minnen i låtar. För mig är musik ungefär som en bild. Just det tillfället som man trycker på knappen så fastnar just de sekunderna på skärmen och just det tillfället man trycker på play så kommer alla minnen tillbaks.. Som när man tittar på en bild, kommer alltid ihåg just den dagen man tog det. Musik kan göra så mycket. För mig är det känslor alltihop. Vad jag lyssnar på beror på humöret eller tankarna. Det är ganska fult, men om man kollar min spotify-lista så kan man se vad jag haft för humör under den tid jag lagt till musiken. Det är ca 10 ”depp-låtar” följt av 10 ”gladare” låtar sen 10 depp-låtar osv. så ifall någon vill veta hur det är med mig är de bara att kolla vad jag lyssnar på ;)

Måste verkligen säga att jag älskar att eminem har gjort ett nytt album !
Det är även bland det bästa jag hört med han :)

Min spotify-lista-->  * Miiiiiiiiiia *
Eminems nya--> Eminem – Recovery

 


Kommentarer
Postat av: Jag

Haha stämmer så bra :)

2010-06-24 @ 03:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0