Nämen hej (:

Hej!
Nu var det ett tag sen igen.. Har svårt att få bloggandet till en vana..
Den här veckan har varit väldigt seg samtidigt som det gått väldigt fort på nått vis x)
Har varit i stan både tisda och onsda så de känns som jag inte fått nått gjort vilket inte är så bra med tanke på att jag fortfarande inte riktigt kommit ikapp. Men de börjar ta sig (:

Tror de blir till att vara hemma i helgen. Mamma har bestämt sig för att lära mig tvätta tydligen x)
Städa skulle jag visst göra oxå.. Men jag måste nog hålla med om att de kan behövas ;)
Fast de känns ju inte så jättekul att vara hemma så jag får väl se om jag hittar på nått mer (:

Näe.. nu ska jag nog ta och gå å lägga mig.. är sjukt trött..

Kommentarer
Postat av: sofia

haha jag tkr också de är svårt att få bloggandet helt rullande. går bara inte..

godnatt mia! <3

2010-02-03 @ 21:14:51
URL: http://anniesofiagalliner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0