Längesen :P

Längesen jag blogga nu..
Sitter här och lyssnar på linkin park - papercut :D är kär i den låten ^^
Kämpar även med svenskan som igentligen ska vara klar imorn men det har jag slutat hoppas på för längesen.. Kanske ska börja göra nåt på lektionerna.. Men nu kämpar jag för att få ihop den där tidningen och få ett G iaf x)

Fick även veta igår att 3 juni ska jag till stockholm och titta på ACDC :D
Vad glad jag blev! Jag som tänkte att de lär ju bli yran med nån halvdan plats på sidan..
Men de blev ståplats på stockholm stadion på ACDC oxå! såååå hääääääääär glaaaad!!! :D
Kommer bli bäst :D
Älskar min mamma :)

Nu blir det mer svenska och sen lär jag väl ska försöka sova nått..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0